w

Nová Toyota Yaris – auto roku 2021

Nová Toyota Yaris – auto roku 2021

Toyota Yaris zvítězila v prestižní anketě evropské Auto roku 2021. Slavnostní vyhlášení proběhlo v pondělí odpoledne v Ženevě. Pro Yaris jde již o druhé vítězství v historii ankety, poprvé si titul odnesl hned po uvedení na trh v roce 2000. Značka Toyota v anketě bodovala celkem třikrát, v roce 2005 se evropským Autem roku stal Prius.

Toyotu Yaris si loni v Česku pořídilo 2 398 zákazníků a stala se tak třetím nejprodávanějším modelem ve třídě malých vozů. Letos v lednu Toyota prodala v Česku již 120 kusů. V rámci Evropy se stal Yaris v lednu vůbec nejprodávanějším modelem na trhu s 18 tisíci prodanými kusy.

Čtvrtá generace Toyoty Yaris byla opět kompletně navržena v Evropě pro evropský trh. Nejbezpečnější vůz ve třídě malých automobilů se vyrábí ve francouzském Valenciennes a od letoška jeho produkce začne také v závodě Toyota Motor Manufacturing Czech ve středočeském Kolíně, kde se již vyrábí model Aygo.
„Je pro nás velkým oceněním, že model Toyota Yaris vyhrál tuto prestižní anketu již podruhé a navazuje tak na úspěch první generace. A že vítězství přichází zrovna v roce, kdy produkce Yarisu začne i v České republice a to včetně jeho hybridní varianty,“ říká k vítězství Martin Peleška, ředitel českého zastoupení značek Toyota a Lexus.
Toyota Yaris využívá jako první v segmentu novou podvozkovou platformu TNGA (Toyota New Global Architecture). V nabídce motorizací je nový tříválcový benzínový agregát 1,5 Dynamic Force o výkonu 121 koní a jeho hybridní provedení 1.5 Hybrid Dynamic Force s výkonem 116 koní, které poskytuje řidiči agilnější reakce, nárůst systémového výkonu o 15 % a snížení spotřeby o více než 20 %.

V interiéru zaujme nový Bi-nokulární přístrojový panel, vyhřívaný volant, inteligentní adaptivní tempomat, bezdrátová nabíječka na smartphone, head-up displej nebo poprvé u Toyoty centrální airbag. Součástí základní výbavy je také balíček bezpečnostních technologií Toyota Safety Sense. Letošního ročníku evropské soutěže Car of the year 2021 se zúčastnilo 29 automobilových novinek. Z nich odborná porota složená z šesti desítek renomovaných motoristických novinářů vybrala sedm finalistů.

Darování krve v Brně – C&K jako hlavní partner akce

Ve středu 20. listopadu se uskuteční významná událost – darování krve na podporu místních zdravotnických zařízení. Jsme hrdí, že naše společnost C&K je hlavním partnerem této akce, která má za cíl zachraňovat životy a podporovat dobrovolné dárcovství. Ak více...

Nová Toyota Aygo X JBL Edition

Na přítomnost výkonného a dynamického prémiového audiosystému JBL v Toyotě Aygo X upozorňuje nová výrazná speciální edice s označením Aygo X JBL Edition. Při té příležitosti vznikl i speciální playlist „The Sound of Noise“, který je k dispozici na streamo více...

Limitovaná nabídka Subaru Forester AWD

Ke každému novému vozu SUBARU Forester dostanete nyní jako BONUS zimní komplety v hodnotě více než 46 000 Kč! více...

Zajímá Vás, co se děje nového? Odebírejte naše akce!

Kontaktujte nás

E-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.