w

Nová Toyota Aygo X JBL Edition

Nová Toyota Aygo X JBL Edition

Na přítomnost výkonného a dynamického prémiového audiosystému JBL v Toyotě Aygo X upozorňuje nová výrazná speciální edice s označením Aygo X JBL Edition. Při té příležitosti vznikl i speciální playlist „The Sound of Noise“, který je k dispozici na streamovacích platformách Spotify, Apple Music a Deezer.

Aygo X od svého uvedení na evropský trh v roce 2022 dokázalo ke značce přitáhnout nové zákazníky, kteří kladou důraz na styl. Model tak navázal na mladistvý a zábavný charakter, který láká uživatele modelu Aygo již bezmála dvě dekády, a přidal sebejistější polohu za volantem v kombinaci s prostorným interiérem.

Přechodem od hatchbacku ke crossoveru se evropským návrhářům nového Ayga X podařilo probudit jedinečné emoce. Obdobně si počínali zvukoví specialisté od JBL, kteří speciálně pro tento vůz navrhli prémiový audiosystém, volitelně nabízený pro verzi Executive, a nyní standardně dodávaný v nové speciální edici Aygo X JBL Edition.

Požadavky na systém ozvučení se začaly formovat ještě během vývoje Ayga X za použití virtuálních modelů, které napomohly s výběrem nejvhodnějšího vybavení. Návrháři JBL se kromě kvality zvuku zaměřili i na nízkou hmotnost systému, aby pomohli snížit hmotnost vozidla, což se následně odráží ve spotřebě paliva a výfukových emisích.

Do návrhu dynamického audiosystému uzpůsobeného vlastnostem interiéru vozidla byly investovány stovky hodin pečlivé práce a přesného dolaďování. K vytvoření co nejširšího zvukového pole je klíčové rozmístění reproduktorů, v tomto případě dvou širokopásmových reproduktorů v předních dveřích v kombinaci s 25mm reproduktory zabudovanými do předních A-sloupků.

O hutné basy, živou odezvu reproduktorů a čistý dynamický zvuk se stará 200mm subwoofer v zadní části vozu – nezvykle velký na kompaktní vůz, jakým Aygo X je. Šestikanálový zesilovač o výkonu 300 W pod sedadlem spolujezdce použili specialisté JBL k jemnému odladění frekvencí, aby výsledné ozvučení v kvalitě koncertního sálu naplnilo očekávání vyznavačů všech hudebních žánrů.

Díky systému Toyota Smart Connect si řidič zároveň snadno vybere oblíbenou hudbu prostřednictvím kabelového nebo bezdrátového připojení chytrého telefonu přes Android Auto nebo Apple CarPlay s ovládáním na 9" dotykovém displeji o vysokém rozlišení.

Zatímco systém ozvučení stimuluje sluch posluchačů, exteriér nového nepřehlédnutelného Ayga X JBL Edition upoutá oko dvoubarevným lakováním v kombinaci odstínu Jasmine Silver a černé, postaveným na výrazném estetickém kontrastu, jenž je zde zvýrazněn ozdobnými prvky pod předním i zadním nárazníkem a na bocích vozu. Dvoubarevné lakování, použité i na zádi vozu, navazuje na podběhy předních kol k dosažení jedinečného charakteru, který je ještě zdůrazněn markantními 18" koly v kombinaci černé barvy a odstínu Dark Jasmine.

Aygo X JBL dále poukazuje na přítomnost prémiového audiosystému prostřednictvím jedinečných emblémů a vizuálních prvků uvnitř i zvenčí. Záď zkrášluje logo JBL, přičemž dekorativní prvky se opakují i na panelu zadního okna. V kompaktní a zároveň prostorné kabině zaujme barevně sladěné luxusní čalounění sedadel včetně loga JBL, aby si každý mohl vychutnat nejen pohodlné, ale i stylové prostředí.

Společně s novou edicí modelu se představuje i inovativní playlist „The Sound of Noise“

Použité zvuky představují stimulaci, uvolnění a informace. Trojice zvukových stop má zachytit výrazný charakter speciální edice spojující emoce a technologie do jediného moderního celku, jenž ideálně zapadá do rušného životního stylu obyvatel Evropy.

Playlist odrážející svěží a zábavnou image modelu Aygo X zahrnuje jízdu Berlínem – tato hravá kolekce zvuků byla vygenerována samotným vozidlem a zahrnuje i poučný rozhovor o technologii ozvučení.

Posluchači se ocitají přímo v srdci německého hlavního města a vydávají se na podnětnou zvukovou výpravu za volantem hbitého Ayga X JBL Edition, které se pyšní agilitou a polohou za volantem podporující řidičskou sebejistotu pro pohyb v městském prostředí. Mikrofon na palubě vozu zachytil nejrůznější zvukové kulisy za jízdy v různých částech města; výsledná stopa láká k dobrodružství a zároveň posluchače nechává uvolnit se při cestování městem bez zbytečného stresu. Mechanické zvuky se spojují s dopravními ruchy během jízdy Berlínem, kde jsou zvonky projíždějících kol a rozhovory lidí na chodnících pravidelně přerušovány hukotem okolní dopravy.

Uvolnění dokáže v posluchačích navodit zvuková stopa ASMR Textures, která se inspirovala fyzickými pocity označovanými jako ‚autonomní senzorická meridiánová reakce‘ – ty jsou zde evokovány prostřednictvím zvuků, často zcela všedních. Zvuky ASMR dovolují posluchači uvolnit se tím, že potlačují stres a shon všedního života – samotná koncepce si nachází stále více fanoušků, přičemž některé stopy si na streamovacích platformách poslechly i miliony uživatelů. Sedmiminutová stopa obsahuje nezvyklé uklidňující zvuky ASMR uvnitř i zvenčí Ayga X, které vznikly nahráváním fyzických dotyků různých materiálů přes ultra citlivé mikrofony během speciální akce v nahrávacím studiu. Takto získané zvuky byly následně namixovány a zpracovány s použitím různých efektů (např. ozvěn, zpoždění) k dosažení celostního zážitku a povzbuzení emocí.

Ke stimulaci myšlenek je určen šestiminutový rozhovor v kabině Ayga X JBL Edition. Rozhovor pojatý jako podcast uzavírá playlist a zprostředkuje fascinující vzhled do vývoje tohoto prémiového audiosystému, tvořícího součást standardní výbavy nové speciální edice. Tajemství úspěšného vývoje audiosystému odhaluje Kyle Concessi, Automotive Sound Owner společnosti JBL pro Ameriku a Evropu. Posluchači odhalují, jaké výzvy je nutné překonat k dosažení dynamického a čistého zvuku v rámci omezeného interiéru vozidla, jakož i řešení, která umožnila zprostředkovat široké spektrum kmitočtů v kompaktní (jakkoli prostorné) kabině Ayga X.

Playlist „The Sound of Noise“ se drží filozofie hladké konektivity a praktičnosti Ayga X, a je proto k dispozici i na streamovacích platformách Spotify, Apple Music a Deezer.

Zdroj: https://www.toyotanews.eu/cs

Darování krve v Brně – C&K jako hlavní partner akce

Ve středu 20. listopadu se uskuteční významná událost – darování krve na podporu místních zdravotnických zařízení. Jsme hrdí, že naše společnost C&K je hlavním partnerem této akce, která má za cíl zachraňovat životy a podporovat dobrovolné dárcovství. Ak více...

Limitovaná nabídka Subaru Forester AWD

Ke každému novému vozu SUBARU Forester dostanete nyní jako BONUS zimní komplety v hodnotě více než 46 000 Kč! více...

Podporujeme mateřský klub MINIKLUB Znojmo

S radostí oznamujeme svou podporu mateřskému klubu MINI KLUB Znojmo, který se zaměřuje na péči o děti od 18 měsíců do 6 let. Tento klub poskytuje zásadní péči a vzdělávání našim nejmenším a my jsme hrdí, že můžeme přispět k jejich činnosti. více...

Zajímá Vás, co se děje nového? Odebírejte naše akce!

Kontaktujte nás

E-mail

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.